fredag 24 maj 2013

Danska plastburkar

Nu har det varit ont om fynd på sista tiden och även ont om tid för loppisbesök. Tiden har lagts på utbildning och träning men i torsdags var jag och en kompis ute på en fynd runda. Den här dagen regnade det så det var ett bra tillfälle att gå på loppisrunda. På första stället hittade vi inte så mycket som var intressant så vi gick tomhänta därifrån. Fynden fanns på den andra loppisen ( om man nu kan kalla det fynd?). Vi hittade tre burkar av Erik Kold, jag köpte två och min kompis en av dem. Jag betalade 15kr och 35kr för mina två. Jag har länge letat efter de burkarna men vill inte betala för mycket för dem och därför blev jag glad att hitta dem i ett bra skick och för mig ett rimligt pris.




De har fått en trevlig plats i köket tillsammans med glasburkarna och den lilla teak brickan.


Jag är väldigt förtjust i dessa glasburkar. De uttrycker en oemotståndlig söthet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar