måndag 1 juli 2013

Lördagens fynd

Idag blir det ett inlägg om lördagens tur och hela familjen var ute på fyndjakt denna dag (dock i olika syften). Det inhandlades saker, mest leksaker men jag har inte tagit kort på det. Mina fynd blev följande: en liten svart plånbok, en orange te/kaffesil från 70-talet och en stor bonad som är signerad Kalle Berglund -71. Hela kalaset gick på 66kr.




Nu är den gamla tavlan flyttad till vardagsrummet och bonaden platsade utmärkt i köket. Har inga bilder på mina andra fynd men de har fått en plats i hemmet ändå. Måste även avslöja en tanke som jag har haft länge och jag funderar på att börja sticka och virka. Mormor lärde mig det när jag var liten och nu kanske det är dags att återuppliva de kunskaperna. 


2 kommentarer:

  1. BÖRJA! Det är jätteroligt och avslappnade när man kommer in i det:)

    SvaraRadera
  2. Ja, måste det. :) känns dock som om man aldrig kommer igång med det. Men som sagt ska ta tag i det!

    SvaraRadera