tisdag 27 augusti 2013

Dåligt med fynd

Jag har varit dålig på att blogga och anledningen kan vara att alla second hand besök har gett noll utdelning. I lördags hittade jag bara några små gafflar som verkligen är skit bra att använda till diverse gurkor, sill och pålägg. Jag hade lustigt nog dagen innan beklagat mig till sambon över att man skulle ha smågafflar så man slapp peta och ta med fingrarna. Dagen efter var fyndet ett faktum. Det har även inhandlats en ny byrå och denna gång fick det bli en modern vit, tyvärr hade den andra gamla teakbyrån blivit för liten för alla saker och fick därför flytta och sparas till framtiden och större lya.





 Tänkte att jag även skulle visa bild på min gröna blommiga duk på köksbordet som jag hittade i en låda bland massa andra tyger på loppis. Den var fläckig men det såg ut som att de kunde gå att få bort, för en tia chansade jag och mycket riktigt blev den som ny.



2 kommentarer:

  1. Vilket fynd med duken. Den var verkligen jättefin, gillar den gröna färgen mot stolarna.

    SvaraRadera