söndag 29 juni 2014

Stringhylla

Nu är det ett tag sen jag bloggade igen och det har inte hänt så mycket sen sist. Livet tuffar på som vanligt. Jag har ändrat om lite hemma och även städat ur mina gamla leksaker, det är inte klokt vad mycket skit man samlar på sig som bara går att skänka bort eller slänga. Men såklart sparades en del saker och de fick även en plats i stringhyllan. Jag har även köpt en snygg matta på rean och den är så mjuk och skön för fötterna.




Jag har även börjat virka och jag ska göra en mormorsfilt. 

1 kommentar:

  1. Just stringhyllorna är lite av inredningens kejsare..allt annat ska anpassas efter hyllan=) men vem bryr sig..snyggt blir det alltid med en stringhylla på väggen och man får ju plats med så mycket på ett smart sätt.

    Rensa ut är ett gissel vad ska man spara på..vad ska man arkivera och vad ska man ge bort....bra att du fixade plats för lite nytt.för så heter det ju nu finns det ju plats för..! jajemen=)

    SvaraRadera