söndag 8 juni 2014

Pinnstol och golvlampa

Nu var det ett tag sen jag bloggade och anledningen till det är att jobb tar upp mycket av tiden. Men tro inte att jag inte har hunnit med fyndrundor för det! Dock har det inte inhandlats så mycket på sista tiden. Igår blev det en tur och jag köpte några tallrikar med dekoren "Aladdin", en golvlampa från elidus och en pinnstol från nesto, allt för ynka 150kr. Lampan var pojkvännens favorit och han gillade den bruna färgen. För mig har den "växt" och nu tycker jag den är riktigt fin i sitt hörn vid soffan. Pinnstolen kommer bli fin tillsammans med den i samma modell som jag köpte under våren. Vi kommer flytta inom en snar framtid och då passar pinnstolen bra till mina planer.


Tänk att det äntligen finns svenska jordgubbar och det är ju bara så härligt med jordgubbar och grädde till frukost. Likaså att plocka rabarber och göra rabarberpaj. Titta bara hur härligt jordgubbarna gör sig mot det nloppade retroporslinet. Härliga sommar!


1 kommentar:

  1. I read your blog on daily basis. This is really great and informative post. Thanks for sharing.
    Golvlampor

    SvaraRadera