söndag 13 april 2014

Fynd i veckan

Jag har glömt att visa vad jag har köpt i veckan. Det bästa fyndet är tavlan som jag har byt ram på eftersom att den gamla tyvärr var ganska gammal och sliten. Jag är väldigt förtjust i litografier och det har blivit ett antal här hemma nu i ettan. Snart är det nog dags att flytta till en större lägenhet så att jag får rum med alla mina fynd framöver. Jag måste även berätta om våran ( sambon och jag skulle ut på en mysdag) tripp till stadsmissionen. Det var ingen rolig upplevelse kan jag säga mest jobbig och irriterande. Det var så mycket folk så man fick tränga sig fram bland hyllorna och roffa åt sig sakerna på hyllorna. Jag säger bara nej tack, aldrig mer! Ska man gå på fynd runda så ska det vara en mysig upplevelse och inte ett kaos. Är det värt liksom att trängas bara för att få chans att göra världens klipp?

Här är iallafall mina fynd som köptes i veckan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar