lördag 26 april 2014

Tyg Saini Salonens Ekerö och andra godbitar


Sol, vår, ledig från jobbet och en massa fynd kan sammanfatta gårdagen. Jag spenderade sammanlagt 220kr på alltihop på bilden nedan och dyrast var mattallrikarna, 7st 100kr. De är från Gefle och heter Ylva. ( precis som min mamma, vilket är lite roligt.) Sen blev det även en lp-skiva och en stor blå duk. 




Men dagens fynd var nog även två st gardinlängder i absoluta toppskick av Saini Salonens, Ekerö för 75kr.
Mitt hjärta tog ett skutt när jag såg dem, de är ju så snygga! Jag har lite dålig koll på tyger så jag köpte för att jag tyckte om dem. 


Måste även få visa snyggaste servettstället nånsin. Ynka 5kr betalade jag för det och det är märkt Karl Holmberg, Götene. Det var längesen jag hittade så mycket fint!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar